onsdag 20 april 2011

Svar på kommentar!

Hannah sa...
Hej!

Jätte fin header Linnea!
Du blir duktigare och duktigare för varje gång du gör en header.
Näst header vill jag se att en bild på dig när du spelar fotboll.
Men Linnea vf inte börja med att lägga in videoklipp inte för att jag gör det så ofta men jag och du kan fixa det imon en film.
Och vi kan ta bilder innan du åker hem.
Vad tänker du på när du fixar bilder till din header?
Jag skulle bara kolla det för jag tänker nog inte på samma sak..
Hur kommer du på vilken färg du ska ha till den?
Ha det bra!!

Kramizz // Hannah (L)


Tack <3
Jag ska ta många  bilder när jag är på cup och sånt :D
Jag tar det bästa bilderna och sen fixar jag till dom :D
Jag kollar på fräger och sen testar jag mig fram :D

Kramizz Linnea <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar